Što određuje cijenu SEO optimizacije?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Nakon što ste se uvjerili u značaj SEO optimizacije, sasvim prirodno, sada biste htjeli znati koliko će vas to koštati. Međutim, za razliku od plaćenih oglasa, cijenu SEO optimizacije određuje više međusobno različitih ali isprepletenih čimbenika. U nastavku teksta navest ćemo ključne aspekte koji utječu na određivanje cijene SEO optimizacije, ali i razloge zašto je na pitanje o cijeni SEO usluga prilično teško dati točan i precizan odgovor.

Cijena SEO optimizacije

Najprije treba istaknuti da SEO optimizacija neće polučiti instant rezultate. Primjerice, pozicioniranje web stranice za određenu ključnu riječ u Google-ovoj pretrazi zahtijeva predan i dugotrajan rad. Na drugoj strani, pozicije zadobijene na ovaj način, iako vam nitko ne može obećati da će biti trajne, ipak su dugoročnije i stabilnije rješenje u odnosu na plaćene oglase, koji traju toliko dugo dok ih plaćate.

Upravo stoga, vlasnici web stranica, gledaju na SEO optimizaciju sa određenom dozom nepovjerenja, što je u neku ruku i razumljivo. Riješili ste da uložite određenu svotu novca, sasvim je logično da vidite i konkretne rezultate, zar ne? Međutim, kada je u pitanju SEO optimizacija, ključna osobina koja će vam u mnogome olakšati borbu sa pozicioniranjem u pretrazi je strpljenje. 

Pročitajte još: Osnove Digitalnog Marketinga

Strpljiv, predan i dugotrajan rad, jedino je što se računa kada je u pitanju SEO. U suprotnom, kako smo već pomenuli u članku o SEO optimizaciji za tražilice, naći ćete se u problemu. Vjerojatnoća da postanete jedna od sljedećih žrtava samoprozvanih SEO eksperata koji vam obećavaju prvo mjesto na prvoj stranici Google pretrage ‘preko noći’ je ogromna. Dakle, pažljivo.

Također, kada je u pitanju cijena SEO optimizacije web stranice za tražilice, preporučamo vam obazrivost i oprez kada se nađete pred ultra-jeftinim ponudama za SEO usluge. Nijedan istinski SEO ekspert neće potcijeniti svoje usluge.
SEO optimizacija za web stranice je paket kombiniranih znanja i vještina koje su djelomično plod višegodišnjeg iskustva, a djelomično educiranja koje nije nimalo jeftino.

Pročitajte još: 4 Najčešče pogreške u Seo Optimizaciji

Opseg aktivnosti pri određivanju Cijene SEO optimizacije

Složit ćete se da i kod određivanja cijene SEO optimizacije, baš kao i u svakom drugom poslu, bitnu ulogu igra opseg aktivnosti koji je potrebno obaviti kako bi se moglo reći da je web stranica u potpunosti SEO optimizirana. Ovdje je bitno naglasiti da opseg ovisi o najmanje dva čimbenika – veličini web stranice, u smislu ukupnog broja pojedinačnih stranica koje se nalaze unutar određene web lokacije, ali i tehničkom aspektu SEO optimizacije. Jednostavnije rečeno, mnogo je lakše optimizirati sadržaj koji se nalazi unutar web stranice podignute na ‘zdravim’ temeljima.

SEO optimizirani URL-ovi, brzina učitavanja i sam dizajn web stranice, tek su vrh ledenog brijega kada je u pitanju tehnička strana SEO optimizacije, a lista ide tako daleko unatrag da prilično bitnu ulogu igra i odabir hostinga ali i domena.

Mi u Viral Studio koristimo kombinaciju najnaprednijih alata (Ahref, SemRush, Google Search Console) uz pomoć kojih vam možemo precizirati Cijenu Seo Optimizacije.

Cijena Seo Optimizacije
Što određuje cijenu SEO optimizacije? 2

Pročitajte još: Što je bitno za izradu kvalitetne Web Stranice ?

Konkurencija u određivanju Cijene Seo Optimizacije

Kod određivanja cijene Seo Optimizacija, vrlo veliku ulogu igra i vaša konkurencija, možda i najveću. Na jednoj stranici Google-ove pretrage, može se nalaziti tek deset rezultata, to jest, deset različitih odgovora na upit krajnjeg korisnika putem Google-ove tražilice. Ovaj vrlo očit, i naizgled nevažan podatak, otkriće vam se u svoj svojoj veličini kada se upitate koliko vlasnika web stranica, pored vas, pokušava zaposjesti određene pozicije u Google-ovoj pretrazi, koristeći identične ključne riječi koje i vi koristite.

Dakle, ako govorimo o prvoj stranici Google-ove pretrage, tek deset web stranica će se uspjeti pozicionirati na koliko – toliko željenim pozicijama. Ostali će biti prinuđeni zadovoljiti se, da tako kažemo, začeljem kolone. 

O značaju pozicija na prvoj stranici Google-ove pretrage dovoljno govori podatak da 75% korisnika Google-ove tražilice uopće ne klika na drugu i sljedeće stranice sa rezultatima pretrage za određeni upit. 

Što je broj web stranica koje pokušavaju zaposjesti prve pozicije u Google-ovoj pretrazi veći, to će se i od nas zahtijevati veći napor, trud i rad. Jednostavnije rečeno, broj mjesta je ograničen. Stoga će i ovaj put opseg posla biti veći, a logična posljedica toga je da će i u konačnici cijena Seo Optimizacije Web stranica biti veća.

Pročitajte još: SEO (Optimizacija za tražilice) -Vodič za početnike

Kreiranje Sadržaja

SEO optimizacija je neizostavan dio suvremenog digitalnog marketinga, koji se u velikoj mjeri temelji na kreiranju kvalitetnog sadržaja koji će zadovoljavati potrebe krajnjih korisnika. 

Sadržaj (eng. Content), koji nudite krajnjem korisniku, mora nositi u sebi određenu vrijednost. U tom smislu, ukoliko se radi SEO optimizacija već postojeće web stranice, sa određenim brojem članaka, iste je potrebno, jednostavno rečeno, ‘dovesti u red’. 

To doslovce znači:

  • ažurirati, ako je sadržaj članka zastario
  • dopuniti i prestrukturirati u skladu sa aktualnim trendovima ukoliko ne zadovoljava kvalitetom i dužinom sadržaja
  • optimizirati adekvatnom upotrebom HTML oznaka koje igraju ključnu ulogu u SEO optimizaciji stranice, itd..

Jedan od najpoznatijih i možda najrelevantnijih Seo Stručnjaka objašnjava:

SEO optimizacija ne bi se trebala svoditi samo na građenje poveznica ili poboljšanja pozicije. SEO je nešto puno veće od toga. To je kontinuirani proces učinkovitosti svega što radite online.

Matt Cutts

Sve gore navedeno, i daleko više od toga trebate imati na umu i pri kreiranju novih sadržaja, bez kojih je pozicioniranje web stranice na željenim pozicijama u Google-ovoj pretrazi jednostavno nezamislivo.

Umjesto zaključka

SEO optimizacija za web tražilice je, kako rekosmo, dugotrajan, naporan, a često i mučan posao. Na raspolaganju su vam različiti online alati, kursevi, Facebook grupe i gomila više ili manje korisnih blogova na temu SEO optimizacije. Ipak teško ćete u kratkom roku uspjeti pohvatati ‘sve konce’, stoga vam savjetujemo da nas kontaktirate, a o cijeni Seo Optimizacije ćemo se već nekako dogovoriti.